Sylvia

Alla inlägg den 16 januari 2013

Av Sylvia - 16 januari 2013 19:20

Oliver sov länge och vaknade precis så jag fick tvingat i honom lite mat innan jag skulle till öppet hus på skolan. Jag gjorde quasedillas (med skinka och ost) som jag skulle haft med till julgransplundringen. Med det i magen och en dos ipren kändes han lite piggare och jag stack ner till skolan. Var med i Melvins klass och fick vara närvara under några lektionspass. Experiment, matte och frågesport. Sen hem till sjuklingen igen. Övriga familjen var också sugna på quasedillas så det blev till att göra en omgång till. Jag nöjde mig med knäckebröd, ägg och en smoothie gjord på hallon och soyamjölk (finns på Sofias blogg). Sitter nu i soffan och myser med min sjukling. Han är långt ifrån på topp :(

Kram

Av Sylvia - 16 januari 2013 13:00

Oliver som precis börjat må bättre med magen har nu antagligen fått influensan! Är inte helt förvånad över detta eftersom vi fick mail från hans lärare igår om att 16 elever och en av lärarna är sjuka i hans klass! Influensan har tagit årskurs 4 i sitt grepp! Supertråkigt då det är öppethus i Rydebäcksskolan idag och vi skulle även haft julgransplundring efter det med Olivers klass. Julgransplundringen är nu inställd.

Oliver har tung hosta som gör ont i bröstet, halsont, feber och huvudvärk! Just nu sover han gott brevid mig i vår säng. Nu är det bara till att hoppas att det inte smittar oss alla. Själv känner jag mig förkyld men hoppas det stannar där!!

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards