Sylvia

Alla inlägg den 2 januari 2013

Av Sylvia - 2 januari 2013 20:58

Sovmorgon igen! Barnen och vi sov till halv elva. Oliver hade sin kompis Tim som sovis så de började spela Sims direkt. Melvin hängde på. De stora killarna är alltid lika duktiga och har aldrig uteslutit Melvin från att vara med.

Jonas har varit ledig idag också. Vi var biosugna så i eftermiddags när Oliver och Tim stack till busfabriken bestämde vi oss för att gå på bio. Melvin och hans bästis Melker fick välja film. Det blev "Sune i Grekland" och eftersom det var fullbokat i Hbg fick vi åka till Maxim i Landskrona.

Imorgon är det jobbdags för Jonas. Jag gottar mig några dagar till med mina lovlediga pojkar. Imorgon är det dessutom nyårssaluten för Oliver och det ska bli jättekul. Nyårssaluten går av stapeln på den nya arenan i Helsingborg och bara det gör det ännu roligare. Är lika spänd som Oliver!

Ikväll sover Melker över hos Melvin så det är två glada M&M's vi har här ikväll. Mysigt med "sovis".

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards