Sylvia

Alla inlägg den 9 maj 2017

Av Sylvia - 9 maj 2017 22:36


Go'kväll...

För tillfället ligger killarnas träningar samma dagar vilket är bra. Det innebär fullt ös måndagar och onsdagar och lite lugnare tempo tisdagar och torsdagar med tid över till läxor och kompishäng. För mig blir det också större frihet dessa träningsfria dagar då vi inte har några tider att passa.

Skönt!

Idag fick vi det bästa fikabesöket man kan få :)


Och till speciella gäster vill man ju bjuda på något gott!

Banan- och chokladmuffins blev det.



Melvin & Alma valde topping och valet föll på florsocker.

Det var alltså Alma och Jeppe som kom förbi på en kvällsfika. Anton tränade handboll och då passade dessa två godingar på att komma till oss.

Supermysig!

Nu dröjer det till fredag innan vi ses igen.

Det är härligt att ha någon att längta efter men det är också jobbigt då man inte vill vara utan varandra en sekund!!

Nu ska jag krama kudden och lyssna på regnet som faller utanför sovrumsfönstret.
Låt det falla inatt men låt oss hoppas att solen skiner på oss imorgon igen.


Jag behöver ljuset...det behöver vi ju alla.




Sov gott!
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards