Sylvia

Direktlänk till inlägg 8 maj 2017

Äntligen måndag!!

Av Sylvia - 8 maj 2017 20:01


Hej där...

Ja det är måndag och dagen har gått i ett rasande tempo. Jag har tagit mig igenom den med en bedövande trötthet och just nu har jag trillat ihop i soffan för en stunds återhämtning.

Det var tuuungt att komma upp ur sängen idag!!!


Det är så många orosmoment som nöter på mig, slukar energi och ork. Helgens fullspäckade schema hjälpte inte direkt heller. Så nu måste jag varva ner och ta varje vilopaus som ges.

Jag känner igen kroppens varningssignaler och försöker lyssna.
Jag känner av lite yrsel, tappar ord, blir ljudkänslig och lättirriterad.

V I L A

Jag vet...jag lyssnar!!


Melvin var på laserdomekalas igår eftermiddag. Jag och Jeppe körde honom och två kompisar in till stan sen ställde vi bilen vid Norra hamnen och gick en lång runda längs Gröningen och Fria bad.

Inhale - exhale - repeat!

Älskar varje minut jag får vara tillsammans med Jeppe.
Vilken lycka att han har kommit in i mitt liv!

K Ä R L E K


Här hemma är det städat efter kalaset och sista pastasalladen har ätits upp.
De fina blommorna som Jeppe och Alma kom med i lördags pryder matbordet.

Melvin och Oliver är iväg på sina fotbollsträningar och jag har bara tagit tillfället i akt att mysa av tystnaden och Chillas kroppsvärme. Men nu är det dags att hämta hem fyra tonåringar från träningen i Vallåkra och snabbt hem igen tills Melle kommer från sin träning här i Rydebäck.


Sköt om er!

Kram
S

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sylvia - 8 maj 2020 12:18


  Välkomna att kika in hos mig HÄR på www.sylviabloggen2.wordpress.com   KRAM  ...

Av Sylvia - 31 oktober 2018 10:40

  Hej fina...   Klicka HÄR så kan ni följa mina senaste inlägg på sylviabloggen.wordpress.com       Välkomna!Kram S ...

Av Sylvia - 29 oktober 2018 18:15

  Hej där...   Nästa år, 2019 är det minsann hela 10 år sedan jag började blogga!     Jag har varit trogen bloggplatsen i alla dessa år även om jag flera gånger tänkt att det kanske är dags att byta portal.   Ska 2019 bli året då ...

Av Sylvia - 25 oktober 2018 21:24

Hej fina... Torsdagkvällen är kommen och arbetsveckan är snart slut. Oliver har varit både i Ängelholm och i Jönköping med skolan denna veckan. Utflykten till Jönköping berättade unge herr Olsson om hyfsat sent i tisdagskväll. Det innebar att de skul...

Av Sylvia - 23 oktober 2018 19:27

Hej där...Nu är hösten här med besked. Idag vaknade vi upp till en mörk, regnig och ruskig dag och vindar med stormstyrka.Just idag skulle Oliver ta tåget till UpZone i Ängelholms hembygdspark (med skolan) för att prova deras höghöjdsbana uppe bland ...

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards