Sylvia

Direktlänk till inlägg 23 januari 2016

Planerar & drömmer!

Av Sylvia - 23 januari 2016 17:32


Hej där...

Jag är inte jätteaktiv här inne för tillfället.

Det kommer en förklaring framöver. Jag hoppas ni ändå hänger med här inne.

Jag är glad för mitt bostadsköp och planerar så smått...jag försöker att inte flaxa iväg för mycket än!!

Men jag vill!


Bästa kollegorna kom med en present till mig i går.
Lyxig tvål och en rosa gästhanduk från exklusiva Himla.

Ni är bäst!


Spanar lite på ett vitrinskåp som passar till mina övriga möbler. Detta skåp från IKEA ligger bra till.


Hallen blir större och där ska jag ha det organiserat och fint. Det är det första och sista man ser när man kommer och lämnar en bostad.

Det krävs organisation för att lyckas ha en snygg hall med ordning och reda.

En utmaning med två barn och en hund!

Men en rejäl byrå med många lådor för vantar, mössor, koppel, bajspåsar, nycklar m m är en bra början. Även denna från IKEA.


Vi får se om jag lyckas :)

Även min nya gata finns med på min fina tavla.


Tulpanerna från D blommar för fullt och färgerna får mig att längta till våren.

Ljuvliga gröna och krispiga våren!


Igår kväll fick Chilla sig en ordentlig makeover. Halva pälsen åkte av inklusive tofsen. Hennes vinterpäls (underpäls) tovar snabbt ihop sig till en tät filtmatta som är omöjlig att borsta ur. Så...saxen blev en sista utväg.

Nu ser mitt lilla troll ut som en valp igen :) sötnosen!!

Jag hoppas ni får en underbar lördagkväll.

Kram
S

 
 
Nicole

Nicole

23 januari 2016 17:44

gillar din blogg supermycket :)

http://shine.bloggplatsen.se

Sylvia

24 januari 2016 10:40

Tack fina du!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sylvia - 8 maj 2020 12:18


  Välkomna att kika in hos mig HÄR på www.sylviabloggen2.wordpress.com   KRAM  ...

Av Sylvia - 31 oktober 2018 10:40

  Hej fina...   Klicka HÄR så kan ni följa mina senaste inlägg på sylviabloggen.wordpress.com       Välkomna!Kram S ...

Av Sylvia - 29 oktober 2018 18:15

  Hej där...   Nästa år, 2019 är det minsann hela 10 år sedan jag började blogga!     Jag har varit trogen bloggplatsen i alla dessa år även om jag flera gånger tänkt att det kanske är dags att byta portal.   Ska 2019 bli året då ...

Av Sylvia - 25 oktober 2018 21:24

Hej fina... Torsdagkvällen är kommen och arbetsveckan är snart slut. Oliver har varit både i Ängelholm och i Jönköping med skolan denna veckan. Utflykten till Jönköping berättade unge herr Olsson om hyfsat sent i tisdagskväll. Det innebar att de skul...

Av Sylvia - 23 oktober 2018 19:27

Hej där...Nu är hösten här med besked. Idag vaknade vi upp till en mörk, regnig och ruskig dag och vindar med stormstyrka.Just idag skulle Oliver ta tåget till UpZone i Ängelholms hembygdspark (med skolan) för att prova deras höghöjdsbana uppe bland ...

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards