Sylvia

Alla inlägg den 13 augusti 2015

Av Sylvia - 13 augusti 2015 22:24

Hej där...

Så var det torsdag och man kan känna helgens närhet. Denna veckan har jag varit så trött så jag längtar efter helgens sovmornar. Har känt mig lite konstig i huvud och kropp idag så jag kollade mitt blodtryck och det var lite för högt. Jag hoppas det bara är tillfälligt så det inte är pga medicineringen för min Endometrios. Och på tal om Endometrios så har behandlingen minskat på mina problem vilket är skönt men jag har fortfarande ont ibland och blir kraftigt illamående och så sjukt matt. Dessa perioder är jobbiga och då önskar jag bara att få krypa ihop i sängen och dra täcket över mig!

Läkaren som utförde operationen ringde under min semester för att höra hur jag mådde och hur behandlingen fungerar. Supergulligt! Idag har jag fått en kallelse för ett återbesök i september. Hoppas att inte cystan hon såg sist växt eller att det kommit fler.


Har inte gjort något vettigt idag för jag har inte orkat! Jag har hämtat min hylla som levererats idag...


Någon som känner sig supertaggad och lider av monteringsabstinens kan komma hem till mig. Hyllan är bara en av flera saker som väntar på montering! Jag bjuder på kaffe & kaga och mitt sällskap :)


Har spanat in lite olika webbsidor för att se om min inredningsnerv börjar vakna till liv..


Melvin har tränat idag och jag kollade lite i slutet. Oliver har problem med sin ljumske och vilar från träningen.

Det var varma killar på planen...


Chilla har fått sällskap...


Lilla Elsa (tillhör familjen Möllergren) - så söt att man går sönder!

Och förresten så måste jag visa vad som tillkommit i min Mr Greysamling....


Words...say no more... :)


Fredag imorgon mina vänner, fredag!!

Kramis
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards