Sylvia

Alla inlägg den 6 augusti 2015

Av Sylvia - 6 augusti 2015 22:12


Hej där...

Är det inte lite sjukt att sommaren kom precis när min semester var slut. Men vi alla behöver ju dessa soltimmar så bättre sent än aldrig.

Det går bra att åka tåg med Chilla, skönt. Hon sitter eller ligger fint på golvet mellan mina fötter. Än är det inte så mycket folk på tåget, varken påväg in på morgonen eller hem på eftermiddagen. Det blir kanske värre sen när skolorna börjar och semestertiderna är slut.


När jag kom hem packade jag korsord, frukt, vatten och en handduk och cyklade ner till stranden. Pappa hade varit så gullig och hämtar min cykel i huset, pumpat den och sett över den. Härligt att kunna cykla till stranden.


Eftermiddagen och kvällen har varit jobbig. Jag är fullt införstådd med att det kommer att bli jobbigt från och till länge framöver. Det är bara att försöka komma igenom de svåra stunderna.


Imorgon är det fredag och en skön ledig helg ligger framför mig. Planen är att ta tag i sovrummet. Jag ska flytta på sängen, köpa en rumsavskiljare i form av en bokhylla och skrivbord till både Oliver och Melvin. Melvin måste få känna att han också har ett eget rum hos mig och det måste bli klart till skolan och rutinerna börjar igen.

Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards