Sylvia

Alla inlägg den 17 augusti 2015

Av Sylvia - 17 augusti 2015 22:21

Hej där...


Det kändes tungt att stiga upp i morse och jag hann precis i tid till tåget. Full rulle på jobb och dagen gick i turbofart. Skyndade hem för att äta något lite och gå ut med Chillabus.


Sen bar det iväg till Olympia och fotbollsfest!


Melvin och hans lag Fortuna P05 vann ju sin grupp i Eskilscupen och därmed var de ett av lagen som blivit inbjudna till att gå in på Olympia i gemensam kortege med de andra gruppvinnarna från Helsingborg.


Superhärligt väder och glada killar...


     


Här på Olympia arena fick de stå i en ring och sjunga "Gator röda och blå" och se när HIF och Halmstad kom in på plan och blev presenterade. Ni som såg matchen på TV kunde se våra killar i rutan :)


 

Melvin i de knallrosa fotbollskorna!


 


 

En ganska ok match som tillslut bjöd på två mål för HIF.


Kändes härligt att få träffa och krama Melvin som haft en bra dag i skolan, första skoldagen på höstterminen som det ju varit idag.


Oliver har jag bara pratat med per telefon men han hade också haft en bra dag även om inte han lät superentusiastisk (om nu tonåringar låter det någongång)! Skönt att höra deras röster och veta att första skoldagen passerat smidigt och bra.


Kram & over and out...

S




Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards