Sylvia

Alla inlägg den 22 april 2014

Av Sylvia - 22 april 2014 22:28

Påsklovsledigheten är slut och med den är vardagsrutinerna åter i rullning. Som tur är håller det underbara vädret i sig och det underlättar massor.

Har känt mig väldigt konstig i dag. Matt i kroppen, konstig dov känsla i huvudet, yr och illamående. Har inte kunnat tänka riktigt klart och borde gått hem från jobb egentligen. Vill vara pigg! Har känt mig trött och orkeslös så länge nu.

Jonas följde med mig hem idag när jag slutade. Det tillhör inte vanligheterna precis. Men jag är enormt tacksam. Det betydde att jag inte behövde ta läxa, matlagning och trix med killarnas fotbollsträningar.
Jag och Chilla tog istället en lugn promenad längs stranden och på kvällen körde jag till veterinären och fick vaccinerat Chilla. Chilla och jag fick beröm för att hon såg välskött och välmående ut. Min lilla prinsessa!


Nu lite bilder från vackra Fortuna. Jag älskar att bo så nära vattnet...

Kärlek...

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17
18
19 20
21
22 23 24 25 26 27
28 29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards