Sylvia

Alla inlägg den 17 april 2014

Av Sylvia - 17 april 2014 21:03

Efter en dag med datorstrul på jobb och deadline för annons så löste sig allt till det bästa till slut. Som det ju brukar göra. Med en flaska rosé från chefen lämnade jag kontoret med en skön, fyra dagar lång ledighet framför mig.


Äntligen efter en lååång tids väntan har jag fått klart min nya förlovningsring. Den blev så fin att jag ryser av välbehag i hela kroppen!! Vigselringen blev putsad och rodinerad samtidigt så nu glänser ringarna som om man vore nygift.

Jonas kom hem med ett jätteägg fyllt med choklad, påskpresent från jobb. Ajajaj vad det inte kommer att bli lätt att hålla sig från det!


Alla har pratat om det fina vädret som ska komma till påsk och jag har verkligen sett fram emot det. Köpte kuddar till uteplatsen för att vi skulle kunna mysa och sitta skönt i trädgården. Det var dock allt annat än värme man kände när jag var ute med Chilla nu. Blåst, regn och kallt. Höstkänsla! Stackars Oliver som med de nya tiderna tränar kl 19-20:30 på Örby och som kall och blöt ska cykla hem i mörkret.

Slappar i soffan och laddar inför morgondagen. Imorgon ska vi ha gäster och en buffé ska fixas till.

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17
18
19 20
21
22 23 24 25 26 27
28 29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards