Sylvia

Alla inlägg den 19 april 2014

Av Sylvia - 19 april 2014 14:06

Så var det påskafton och solen strålar från en klarblå himmel. Vår afton började med seriestart för fotbollen och match för Oliver och Fortuna P02. Oj vad spelsugna killar vi hade som gick loss i bara shorts och t-shirts. Vårtecken! De mötte Eskilsminne på bortaplan och vann med 2-1. Bra start på säsongen!


Igår hade vi gäster och berget med disk stod kvar och väntade på oss när vi kom hem från matchen. Men med teamwork var det snabbt avklarat. Efter en trevlig kväll med goa gäster är det heller inte så betungande med disken.

Min påskdukning med påskriset liggandes på bordet blev riktigt fin tyckte jag. Melvin överröste mig med beröm när han såg det och han utnämnde mig till världens bästa mamma på att duka! Väldigt nöjd med den utmärkelsen :)

Nu sitter vi i bilen påväg till Saluhallen i Höganäs, jag, Melvin och Jonas. Ikväll får vi gäster som vi bjöd in idag då jag i vanlig ordning lagade för mycket mat igår! Men smidigt då vi slipper laga mat idag.

Hörs vi inte igen så får ni ha en trevlig påskafton.

Tack Jenny & Jimmie för tulpanerna!

Tack Tomas & Mia för buketten!

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17
18
19 20
21
22 23 24 25 26 27
28 29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards