Sylvia

Alla inlägg den 9 april 2014

Av Sylvia - 9 april 2014 22:23

Idag har det varit för mycket höst för att vara vår! Regn, blåst och kyla hela dagen. Jisses vad jag längtar efter värmen. Jag vill tvätta undan vantar, mössor och vinterjackor och stoppa in dem långt in i klädkammaren. Blä!!

Lyckades köpa ett påskris med varmt gula fjädrar imorse. Jag och Chilla tog nämligen bussen till jobb igen och blomsteraffären på knutpunkten hade precis öppnat när vi gick av bussen. Perfekt!

Idag var det dags för Melvin att ta bort EKG:et samt besöka tandläkaren. Allt gick bra. Får dock vänta på utvärderingen av EKG:et. Inga hål i tänderna iallafall.

Efter jobb blev det kalasplanering med Melvin tillsammans med klasskompisen Oliver och hans mamma Jessica. Vi träffades här hos oss, fikade och planerade. Kul och trevligt!


Ikväll körde jag ut till Väla för att uträtta några ärenden. Chilla har börjat löpa och eftersom hon är med mig på jobb känns det inte så fräscht. Jag köpte ett tikskydd så vi kan ha henne överallt även i sofforna hemma. Behövde även en ny flaska av det bästa skum jag provat för lockigt hår, Moroccanoil Curl Control mousse. Har inte hittat någon återförsäljare i stan. Passade också på att reklamera en eyeliner från Smashbox på Kicks. De gav mig en ny utan tjafs. Vilken service. Nöjd kund!


Shoppade två nya toppar också!


Imorgon är det sista dagen för killarna i skolan innan påsklovet. Lågstadiet ska gå på disco i matsalen på skolan på kvällen. Men innan det bjuder Vilgot på förfest :)

Jag ska få rå om Doris hos mig ett tag och äntligen få uppvakta henne med presenterna jag köpt till hennes 6-årsdag. Tjejmys!

Nu kallar sängen....

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17
18
19 20
21
22 23 24 25 26 27
28 29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards