Sylvia

Direktlänk till inlägg 28 mars 2014

Fredagsmys!

Av Sylvia - 28 mars 2014 22:20

Igår kväll bloggade jag från Espresso House på Bruksgatan. Jag mötte sedan upp killarna från jobb på den nyöppnade Jou San som serverar asiatisk tapas.


Kvällen fick tyvärr ett abrupt slut efter maten då jag fick ett sms från Jonas. Han satt på barnakuten med Melvin! Efter fotbollsträningen hade Melvin fått kraftiga smärtor i bröstets vänstra sida. Melvin blev undersökt med bl.a EKG och fick lämna rör med blod. Jag kom upp till dem precis när detta var gjort. Blodproven skulle analyseras för att utesluta hjärtfel. Det blev en dryg timmes väntan. Enormt trötta och med en väldig anspänning. Vilken sjukt trist dag det blev! Proven var bra och även om de på EKG:et upptäckte ett s.k bifynd som innebar att de elektriska signaler som gör att hjärtat drar ihop sig är något försenade, så är det ofarligt och inte orsaken till smärtan. Vi fick åka hem igen då smärtan hade avtagit. Vi somnade strax efter midnatt.

Idag tog Jonas och Melvin lite sovmorgon innan skola och jobb. Jag och Chilla tog bussen in till stan efter en väldigt trött morgon. Precis när jag skulle gå till bussen går mitt pärlarmband i sönder vilket resulterade i pärlor över hela golvet! På bussen in till stan bromsar chauffören in så kraftigt vid en busshållplats att min väska trillar i golvet och alla saker trillar ut...! Ville gråta en liten skvätt där och då men det var bara att le och plocka upp sakerna.




Resten av dagen har gått bra och vädret har bara varit helt fantastiskt. Killarna är nyklippta och fina efter ett besök hos frisören i eftermiddags. Melvin är på sovaöverkalas några hus bort hos Jacob. Vi andra slappar i soffan efter pizzafrosseri. Tror faktiskt att jag ska lägga mig nu då jag känner mig både överkörd och manglad i både huvud och kropp!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sylvia - 8 maj 2020 12:18


  Välkomna att kika in hos mig HÄR på www.sylviabloggen2.wordpress.com   KRAM  ...

Av Sylvia - 31 oktober 2018 10:40

  Hej fina...   Klicka HÄR så kan ni följa mina senaste inlägg på sylviabloggen.wordpress.com       Välkomna!Kram S ...

Av Sylvia - 29 oktober 2018 18:15

  Hej där...   Nästa år, 2019 är det minsann hela 10 år sedan jag började blogga!     Jag har varit trogen bloggplatsen i alla dessa år även om jag flera gånger tänkt att det kanske är dags att byta portal.   Ska 2019 bli året då ...

Av Sylvia - 25 oktober 2018 21:24

Hej fina... Torsdagkvällen är kommen och arbetsveckan är snart slut. Oliver har varit både i Ängelholm och i Jönköping med skolan denna veckan. Utflykten till Jönköping berättade unge herr Olsson om hyfsat sent i tisdagskväll. Det innebar att de skul...

Av Sylvia - 23 oktober 2018 19:27

Hej där...Nu är hösten här med besked. Idag vaknade vi upp till en mörk, regnig och ruskig dag och vindar med stormstyrka.Just idag skulle Oliver ta tåget till UpZone i Ängelholms hembygdspark (med skolan) för att prova deras höghöjdsbana uppe bland ...

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Skapa flashcards