Sylvia

Alla inlägg den 13 mars 2014

Av Sylvia - 13 mars 2014 20:15

Njuter i fulla drag av solen. Idag gick jag en lång runda på minst en timme med Chilla när jag kom hem från jobb. Melvin lekte med Vilgot och Oliver var kvar på skolan. Det var nästintill vindstilla och så vackert. Jag blir nästan lite rörd när det är så där vackert, lugnt och fint. Vi var mer eller mindre ensamma på stranden. Chilla fullkomligt älskar att vara ute nu när vädret är såhär.

Vackert! Älskar Rydebäck!

Oliver har sovis med sin klass i skolan inatt. Det inleddes med en teaterpjäs där vi föräldrar fick komma och titta. Men Oliver var inte med i pjäsen och ville inte att vi skulle komma!! Jonas jobbar så jag och Melvin cyklade en runda längs stranden när han kom hem från kompisen. Vi delade en pizza på pizzerian och cyklade sen hem igen. Mycket motion idag!

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards