Sylvia

Alla inlägg den 20 september 2013

Av Sylvia - 20 september 2013 21:29

Ja, det har varit lite segt idag efter bara fyra timmars sömn. Men det var det värt efter en trevlig kväll med kollegorna igår.

Men allting går när det är min favoritdag och det är det ju idag och dessutom underbart vackert höstväder. Jag och Chilla tog oss en lite längre lunchtur och vi njöt verkligen. Det behövdes en extra dos hög och klar höstluft för att orka sista eftermiddagstimmarna idag. Det är så skönt att få komma ut!


Titta så fin vår nya lampa blev på skänken! Såg lampan på stan och efter lite övervägande så blev det den som ska lysa upp höstmörkret hemma hos oss.


Ha en riktigt skön fredag kväll!

Av Sylvia - 20 september 2013 01:46

Sitter i taxin på väg hem från en trevlig kväll med kollegorna. Inte ute på stan utan i hemmamiljö på Drottninggatan i en våning med fri utsikt över vårt vackra sund.

En god och lagom het chiligryta serverades med ris, bröd och sallad. Chokladkaka med färska jordgubbar och vispad grädde till efterrätt. Mums vad gott och oj vad mätt jag är.

Tack kära kollegor för en avslappnad och trevlig kväll.

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26
27
28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards