Sylvia

Alla inlägg den 16 september 2013

Av Sylvia - 16 september 2013 21:12

Det finns inte mycket som irriterar mig mer än när tekniken strular. Man är helt utlämnad till diverse supporthjälp och tyvärr måste jag säga att de inte är mycket till hjälp! Vi har två TV-apparater från LG som helt plötsligt slutade att ta emot de digitala kanalerna. Vi har ring comhem, vi har köpt ny CI-modul och inte fått det att fungera. Idag fick jag spel och ringde comhem igen och enligt dem är det TV-apparaterna det är fel på. I mina öron låter det orimligt att två TV-apparater får samma fel exakt samtidigt! Jag har gjort en fabriksåterställning på dem men nej det hjälpte inte. Är så frustrerad så att jag nog får kolla blodtrycket! Någon underbar själ därute som vet vad man kan göra? Enligt comhem återstår en uppdatering av mjukvaran i TV:n som man tydligen får ladda ner på ett usb-minne och sen sätta in i TV:n, men det var inte ens säkert att det skulle hjälpa!! Men kom igen...

Dessutom har köksfläkten pajat och torktumlare och tvättmaskin låter som två skördetröskor. Det är inte riktigt kul just nu!

Tur man har en liten kille som försöker pigga upp en....


....och Jenny som kom inom med fika till mig på jobb idag. Den blåbärsmuffinsen satt som en smäck!
Stor kram till dig Jenny.

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26
27
28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards