Sylvia

Alla inlägg den 15 januari 2013

Av Sylvia - 15 januari 2013 17:36

Jodå, så kom vintern igen! Vaknade idag och möttes av massor med snö. Det måste ha snöat hela natten. Jag som är så "insnöad" på värme, palmer och bad är inte riktigt road över detta. Men i och för sig är det bättre än det gråa och trista.

Har nu kört GI i en vecka och i helgen var det riktigt jobbigt. Vi hade gäster i lördags och bjöd på en massa godsaker. Ingen efterrätt och inget godis för min del...TORTYR! Men idag gav det utdelning då vågen visade 2 kg mindre. Jihaaaa!! Mentalt jätteviktigt och sporrande. Min matkasse till jobb är stor och några extra minuter krävs för att få med mig allt. Men det är det värt. Dagens matkasse:

Frukost: 2 kokta ägg och 2 mindre bitar GI-knäcke med smör och ost.

Mellanmål: nötter

Lunch: räksallad med dillmajonnäs och 1 kokt ägg.

Har precis lämnat Melvin på UTE-träning i -8,5 grader!! De ska härdas de små liven! Jag hade funderingar på att hålla honom hemma men det ville han absolut inte. Får nog förbereda ett varmt bad till honom till han kommer hem. Kan tänka att fotbollsskor inte är det värmaste att ha!

Ha en skön tisdag! Idag är det ju Hollywoodfruar på tv :)



Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards