Sylvia

Alla inlägg den 20 november 2012

Av Sylvia - 20 november 2012 22:30

Tjoflöjt så var denna dagen slut! Trött som bara den är jag också.

Läst läxor med barnen och det gick som smort. Så fort J kom inom dörren körde jag till Ikea för att köpa handtag till köksluckorna. Otur nog så hade de vi bestämt oss för tagit slut, trots att jag kollat lagerstatus innan idag. Efter några telefonsamtal bestämde vi oss för att köpa svarta handtag! Vi har ju svart granitskiva. Är dock fortfarande inte säker eftersom jag varit helt inne på krom. Modellen är dock den vi sett ut.

Något försenad och konfunderad över beslutet på Ikea hämtade jag Jenny i Rydebäck och körde till kusinen i Gantofta. Där var det inredningsparty och Gith bjöd på goda snittar och Sofia hade gjort söta (och väldigt goda) cupcakes. Får nog spana in hennes blogg efter receptet på hennes cupcakes med pepparkakssmak!

Nu ska jag sova och hämta nya krafter!

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards