Sylvia

Alla inlägg den 11 november 2012

Av Sylvia - 11 november 2012 18:43

Zimba har kommit hem igen och han och Wilma hälsade fint på varandra. Annars har de inte brytt sig så mycket om varandra.

Igår blev det ett besök på Ekeby möbelaffär. Det är så kul att gå och titta på inredning men man blir ju helt sjukt sugen på att byta ut varenda möbel här hemma! Vi åkte dit för att kolla soffbord till ovanvåningen och vi hittade ett direkt i entrén. Det blev inget köp utan det var mest en inspirationsrunda.

Igårkväll firade vi Jonas moster och morbror som fyllde år. En massa god mat och andra onyttigheter stoppade jag i mig.

Ännu mer onyttigt blev det idag hos pappa då det blev farsdagsfika hos mina föräldrar. Pappa blev glad för sin pepparkvarn och Jonas för sin slips.

Har även hunnit med en tur till Rusta i förmiddags eftersom jag lovat köpa en ljusstake till mamma där. Smet inom Mio möbler och sög in ännu mer inspiration. Blev såklart förälskad i ett köksbord som hade funkat till våra köksstolar. Oj vad mycket man vill....!

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards