Sylvia

Alla inlägg den 6 november 2012

Av Sylvia - 6 november 2012 20:48

Som sagt köket ska få sig en makeover i form av ny färg på köksluckorna. Lite små detaljer som en ny sockel i rostfritt och nya handtag ska hjälpa till att förnya köket. Tror att det kan bli himla bra! Detta är alltså projekt 1. Projekt 2 är mellanrummet på ovanvåningen. Rummet som glömdes bort när vi flyttade in! Vi köpte en del möbler förvisso men den viktiga touchen med små inredningsdetaljer blev aldrig av. Nu ska det bli en fondvägg med stjärnor, ny matta och soffbord, nya gardiner, fönsterlampor osv. Datorskrivbordet ska ut och på så vis ge lite luftigare känsla. Älskar att hålla på med små renoveringsprojekt och inredning.


Köpte Jonas present idag på lunchen! Inte helt enkelt i Landskrona kan jag säga! Inget MQ, Brothers eller Gant. Som tur var hade de en snygg tröja på Olofsson, så den fick det bli. Det är ju födelsedag imorgon! Trots att jag försökte hålla mig borta från damavdelningen var det som en magnet drog mig till en underbart fin Odd Molly blus, en rosa dröm (för endast 995 kr). Usch...jobbigt! Julklapp kanske?


Annars har min tisdag rullat på med full fart. Hämta på fritids, lämna på fotbollsträning, låna Doris med hem en stund (mys), laga mat, slänga in tvätt, hämta på fotbollsträning, äta, plocka undan, tömma diskmaskinen, hänga upp tvätt, lägga barn! Men roligast mitt i vardagsbestyren idag var Olivers provresultat på MA-diagnosen de hade före lovet! Min duktiga kille.

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards