Sylvia

Alla inlägg den 24 februari 2018

Av Sylvia - 24 februari 2018 16:49


Hej fina...

Härligt med helg...eller hur?

Min klocka ringde halv åtta idag trots det. Melvin skulle till Staffanstorp strax utanför Lund och spela match med samling klockan tio.

Det var planen iallafall!


Men min miniprins vaknade med huvudvärk. Han kom upp och vi försökte verkligen. Vi stämde av med tränaren om att få komma lite senar efter samling, men fick till sist inse att det inte skulle gå. Huvudvärken tilltog och han blev ljuskänslig som han blir när det är ett migränanfall. Det var bara att ställa in!

Jag bäddade ner honom i min säng och låg bredvid till han somnat om. Mysigt men tråkigt såklart. Medicin och sömn brukar hjälpa.

Samtidigt kom min store prins hem från en hel natts spelande hos en kompis.

Medan mina älsklingar sov valde jag att njuta av solen.


Jag tog en lång och helt underbar runda med Chilla i vårt natursköna Rydebäck.


Med musik i hörlurarna och med glädjespridande solstrålar kände jag mig lika överlycklig som Chilla!!

Chilla fullkomligt älskar att få springa på stranden. Hon är som en ko som släpps ut på grönbete efter vintern.


Efter några jobbiga dagar var de sååå skönt att få denna dagen, med detta vackra väder och möjligheten till att få ta denna promenad.

Så välbehövlig energikick!



L Y C K A


Vi gick ut på bryggan såklart! Stannade och småpratade med några söta små tjejer som ville klappa Chilla.


Påbörjade sedan promenaden hemåt. Hade gärna gått längre men ville hem och titta till min lillprins.


Idag kändes inte våren så långt bort iallafall :)

Kallt i vinden men vem bryr sig när solen skiner. Snart är februari slut och därmed lämnar vi ännu en vintermånad bakom oss.


Jag kom hem efter fem kilometer till en kille som vaknat och mådde betydligt bättre. Fixade lunch som han åt med god aptit (någon frukost fick han aldrig ner).

I skrivande stund är båda mina killar vakna och spelar sina spel. Jag tar en eftermiddagskopp och har börjat fundera på vad vi ska äta ikväll.

Givetvis blir det mello på TV om några timmar...men det blir nog bara jag och Chilla som parkerar oss i soffan då ;)

Njut av lördagen!

Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards