Sylvia

Alla inlägg den 17 januari 2018

Av Sylvia - 17 januari 2018 06:45


Morning...


Ligger här i min goa och varma säng och försöker vakna. Idag var första gången som jag inte vaknade av min väckarsignal i mobilen trots att den ligger brevid på nattduksbordet. Istället vaknar jag av att Oliver står och puttar på mig och säger att larmet gått av och att han stängt av det!!


Det har aldrig hänt tidigare...men det finns ju en första gång för allt. 

Tack Olli :)


  


Igår körde jag en liten inköpsrunda inför helgens sovrumsfix. Så kul det ska bli!

Först körde jag till Flügger och köpte färg. Jag hade kunnat få en provburk med hem först men nä...jag har inte tid att köra fram och tillbaka och vela hit och dit. Jag valde ut en nyans som jag kände kommer bli bra. Nu kör vi på det.


Thats me!



 


Sen blev det Mio för att köpa en klädställning. De hade en i perfekt storlek som jag spanat på tidigare och när de nu körde kampanj på den var det bara att slå till. Tjohooo!


När jag lämnade huset 2015 och vi delade upp möblerna tog vi vars ett sängbord. Nu visade sig att det som blev kvar i huset inte användes så jag har fått det också. Skitbra då det inte går att köpa längre. Tack!


 


Haha...bilden ovan kan man kalla MEDVETNA VAL!!


Kollegorna var fikasugna igår :) 


Nu i början med viktväktarna är jag noga med att hålla mig till mina poäng för att riktigt komma in i rätt tänk. Börjar man slarva är jag rädd för att man spårar ut. Jag har en veckobonus och den sparar jag till helgens chokladeufori....för helt utan godsaker vill jag inte vara.


 


Julen är inte riktigt slut än...tydligen!


  

Denna amarylisen köpte jag den 21/12 för 30 kronor och detta är andra stängeln som kommer upp och blommar så fint och jag ser att ännu en är på G. 


Ha nu en fin onsdag så hörs vi kanske ikväll igen...


Kram

S








Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards