Sylvia

Alla inlägg under september 2017

Av Sylvia - 2 september 2017 18:33


Hej där...

Njuter ni av lördagen? Det gör jag. Min lördag har varit lugn och mysig så långt och gått i ett väldigt lagom tempo. Ett lagom tempo för en som känner sig lite små förkyld i kroppen inkluderat sårig hals och stel nacke.




Igår hade jag en date på stan med den här mannen. Vi hade inga barn och passade på att njuta av varandra och lite vuxenliv. Fantastiskt nog bjöd septembers första dag på strålande sol.

Vi började på Hamnkrogen med något gott att dricka sen åt vi middag på Harrys.


Idag åt vi frukost i lugn och ro sen kom Alma och Anton. Vi tog en lunch på stan och strosade i affärer.



Vid halv fyra mötte Jeppe upp min pappa och hans tipsgäng på O'Learys och jag, Anton och Alma körde hem.


Just nu njuter jag av en kopp kaffe på trädäcket. Jag och Alma har köpt lite blommor och planterat.


Här är så fint!


Kylbarbordet som han fick av mig i halvårspresent har fått sin plats.


Snart är väl fotbollen slut och Jeppe kommer hem.

Strax ska vi göra egen pizza och till efterrätt kladdkaka. Sen blir det mys framför TV:n.


En mysig lördag helt enkelt men jag saknar mina killar.

Det kommer ju alltid vara så...att man inte känner sig helt komplett när de inte är hos mig.

Acceptans är en sak men saknaden är en annan.

En helt underbar sak kommer att hända inom kort. Mer om det ska jag berätta i ett annat inlägg.

Kram & njut lördagen
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23 24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards