Sylvia

Alla inlägg under juni 2017

Av Sylvia - 3 juni 2017 10:29


Go'morgon.....

Helgen är här och mina killar med den. Lägenheten blir levande igen :)

Melvin kom direkt från OV beachhandbollen som pågår på Fria bad här i Helsingborg. Tänk att det faktiskt är världens största beachhandbollsturnering med över 1200 anmälda lag. Häftigt!


Tiden mellan matcherna var tydligen också fulla av aktiviteter :)

Haha....tro mig....det märktes när Melvin kom hem och bytte om...det fick bli ett varv med dammsugaren efteråt.


Fredagkvällen bjöd på match med Oliver och P02 på hemmaplan. Jag hade äran att vara matchvärd och fick bära denna fina västen under matchen! Tjohoo...snyggt!
Fortuna vann med 4-1 mot Kågeröd.

Det här goa gänget hängde med mig under matchen...


Medan Oliver hade eftersnack med laget i omklädningsrummet gick vi hem. Middagen intogs sent denna fredagskväll och det var Jeppe som stod för maten...


Familjepizza!!



Denna lilla söta fredagsbukett fick följa med mig hem när jag lämnade jobb!
Ica nära på Kullagatan har ett fantastiskt utbud av blommor och växter. En ögonfröjd som jag brukar nöja mig med att beskåda men igår stod jag inte emot :)

Kan ni tänka er...

Idag har vi INGA matcher!!! Så barnen sover än och jag njuter av långfrukost med Chilla vid min sida. Kvällen bjuder på fest hos vänner till Jeppe så det känns som det kommer att bli en väldigt trevlig lördag. Den enda uppgiften jag har idag är att välja outfit till festen...sååå betungande!

Njut av dagen...kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< Juni 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Skapa flashcards