Sylvia

Alla inlägg den 9 september 2015

Av Sylvia - 9 september 2015 20:40


Hej där...

Här ligger jag i soffan och slöar och småtittar på idol.

Efter jobb idag åkte jag hem och gjorde det jag skulle gjort igår...nämligen städade. Så skönt med ett rent hem och t o m nytvättade golv. När killarna är här så ska allt fokus vara på dem. Så vill jag ha det, och mina fina kommer på fredag.

Skönt nog blev jag klar med allt och hann även kissa Chilla innan jag fick så jäkla ont i magen. Så är det att leva med Endometrios...PANG...så kommer smärtan och med den illamåendet och tröttheten.

 


Jag biter ihop! Det positiva med att vara ensam när man får ont, det är att jag kan lägga mig och vila. Ingen som pockar på uppmärksamhet och jag känner ingen stress över att jag behöver dra ner på tempot. Jag behöver inte "köra på". Det som inte blir gjort ikväll gör jag en annan dag.

Jag tar hand om mig istället!



Nu ska jag äta glass med chokladsås och bananslantar! Det är nog bra för magen :)

Med hösten kommer en massa härliga nyheter inom inredning. Under hösten och vintern tillbringar man så mycket mer tid inomhus och det är nog därför det är extrakul att frossa i inredning då.

Här kommer några inredningsprylar som står på min "wanted-list".

 

[Bild]

Ljushållare från Hemtex, taklampa från Eos, ett fikonträd, ampel och en posterhängare från Lagerhaus.

Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards