Sylvia

Alla inlägg den 7 september 2014

Av Sylvia - 7 september 2014 20:15

Söndagen började med en krossande seger för våra sköna Fortunakillar P9. De mötte Landora P10 på Landskrona IP och det var aldrig något snack om saken, våra killar vann med 8-0. Landora tog det bra och det blev inget fulspel som det lätt blir annars när man får storstryk av yngre spelare.

När matchen var slut körde jag och Jenny till Enkla Ting i Vallåkra och mötte upp Ingrid där. De hade loppis, men eftersom vi kom dag två var det mesta slut. Något besvikna och en lärdom rikare blev vi. Alltså, man ska inte missa första dagen på loppisen! Bra för plånboken iallafall. En trevlig lunch och pratstund fick vi i alla fall.


Mina små inköp; ett O i stål (för Olsson), en korg med handtag (som jag satt en ljuslykta i) och två små zinkramar.

I eftermiddags fick vi spontanbesök av Jonas bror med familj. De kom med fika och stannade och åt kvällsmat med oss. Det vi hade tänkt äta hade inte räckt så det blev ytterligare ett pizzeriabesök. Oj vad jag behöver låsas in i ett skåp med bara knäckebröd och vatten!!

Trevlig söndag!


Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards