Sylvia

Alla inlägg den 6 juli 2014

Av Sylvia - 6 juli 2014 17:13

Nu är vi här på denna fina ö, Mallorca. Älskar Mallorca!

Vi kom iväg i går med 30 min försening från Malmö. Flög med kraftig motvind och turbulens, men fram kom vi. Oliver som är förkyld hade stora problem med sina öron vid landningen men ner kom vi. Vägarbete och en trafikolycka gjorde att bussen tog längre tid på sig att komma fram till hotellet så vi kom fram först strax efter nio. Restaurangen på hotellet höll öppet extra länge så att vi fick middag när vi kom fram.

Jag insåg snabbt att hotellet vi bor på gillar VM lika mycket som mina medresenärer! Med storbildsskärm och en volym som gjorde det omöjligt att småprata. Tre av oss har kommit till himmelriket, en av oss suckade djupt.

När vi vaknade imorse möttes vi av en grönskande utsikt från balkongen och en känsla av lugn.


Idag har vi solat och badat. Första timmarna låg vi vid poolen och efter lunch gick vi ner till stranden. Alcudias vackra, kritvita strand med ett vatten så turkost och ljuvligt ljummet. Här vill jag hänga hela veckan. Jag tycker bättre om att ligga på stranden än vid poolen.


Drinkar, sol och bad....


Och ikväll är det ingen fotboll....

[Bild]


Kram från Mallis!

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards