Sylvia

Alla inlägg den 1 september 2012

Av Sylvia - 1 september 2012 09:24

Tjocka släkten kommer idag och firar vår fina 10-åring. Körde powerstädning igår kväll så nu är här ganska fint igen. J tog ovanvåningen och jag nedanvåningen! Solen skiner som på beställning så det blir nog en bra dag. Har tyvärr väldigt ont i huvudet så jag tackar min lyckostjärna för att jag bara ska skala några kilo potatis idag! Hoppas att det släpper nu efter morgonkaffet och en tablett.

Jag har kört en nutrilettdiet i tre veckor nu. Fem påsar om dagen med undantag för fredagsgodiset som jag aldrig släpper! Har slarvat någon gång såklart, är ju inte mer än människa. Viktförlusten är tyvärr inte så stor, men ändå känns det bra. Har tappat 2,5 kg! Kommer antagligen gå upp dem lika fort igen. Ska börja äta igen, iallafall middag på kvällen. Måste säga att det är jättesmidigt att dricka till frukost och till lunch. Jag tycker det är gott så då underlättar det såklart. Igår blev det kasseler och grönsaker till middag - ljuvligt gott! Jag kör GI som jag är van vid och eftersom magsäcken krympt lite blir det små portioner.

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards