Sylvia

Direktlänk till inlägg 28 september 2012

De e dax för fredagsmys....

Av Sylvia - 28 september 2012 20:28

Veckans bästa dag!

Körde direkt från jobb till Helsingborg och telenor i hopp om att äntligen fixa en iPhone till mig. Hade bestämt mig för en iPhone 4S men så blev det inte. Det skulle visa sig bli samma pris oavsett om jag valde den eller den nya iPhone 5. Kampanjen för 5:an gav dessutom fri och mycket snabbare surf, möjlighet att ringa för hela månadsavgiften, synbart bättre kamera, större display, tåligare telefon.....ja, ni förstår att det var helt "knäppt" att välja 4S! Hm...men nu får jag vänta i 4-6 veckor på min telefon. Åh jag som tänkt fixa med en ny telefon ikväll och i helgen! Den som väntar på något gott.....

Hämtade Melvin hos Melker, körde hem och fixade mat tillsammans, tacos. Oliver kom in från grannen och åt med oss och försvann in till dem igen. Övernattning på gång! Nu sitter jag och Melvin ensamma och fredagsmyser.

Önskar er en riktigt skön fredag!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sylvia - 8 maj 2020 12:18


  Välkomna att kika in hos mig HÄR på www.sylviabloggen2.wordpress.com   KRAM  ...

Av Sylvia - 31 oktober 2018 10:40

  Hej fina...   Klicka HÄR så kan ni följa mina senaste inlägg på sylviabloggen.wordpress.com       Välkomna!Kram S ...

Av Sylvia - 29 oktober 2018 18:15

  Hej där...   Nästa år, 2019 är det minsann hela 10 år sedan jag började blogga!     Jag har varit trogen bloggplatsen i alla dessa år även om jag flera gånger tänkt att det kanske är dags att byta portal.   Ska 2019 bli året då ...

Av Sylvia - 25 oktober 2018 21:24

Hej fina... Torsdagkvällen är kommen och arbetsveckan är snart slut. Oliver har varit både i Ängelholm och i Jönköping med skolan denna veckan. Utflykten till Jönköping berättade unge herr Olsson om hyfsat sent i tisdagskväll. Det innebar att de skul...

Av Sylvia - 23 oktober 2018 19:27

Hej där...Nu är hösten här med besked. Idag vaknade vi upp till en mörk, regnig och ruskig dag och vindar med stormstyrka.Just idag skulle Oliver ta tåget till UpZone i Ängelholms hembygdspark (med skolan) för att prova deras höghöjdsbana uppe bland ...

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Skapa flashcards