Sylvia

Alla inlägg den 4 januari 2011

Av Sylvia - 4 januari 2011 19:04

   Nu börjar det verkligen klia i fingrarna på mig. Vill inte ha en gran som barrar bara man tittar på den. Det finns speciellt en liten kille som gör mer än tittar på den om dagarna! Får nämligen städa Zimbas päls från barr hela tiden. Men han lider absolut ingen nöd och älskar att ligga just under granen på en varm och mjuk julgransmatta i filt. Såg att City Gross säljer 2-stängslade orkidéer för en hyfsad peng vilket fick mig till att fatta beslutet att börja plocka ned julen redan på torsdag. Men det är ju så trist att göra det! Det är ju fruktansvärt skönt när det är gjort. Därför efterlyser jag någon till att göra det! Det ligger nära till hands att låta barnen få denna uppgift! Helt klart är iallafall att de får städa bort julpyntet från sina egna rum.


   Måste bara få visa min värdinnegåva som jag fick av Zelected By Houze strax före jul. Ni minns kanske mitt inredningsparty?  Det är en champagnekylare, men den passar bra även som en extra fin kruka. Jonas förslag var att ha den som papperskorg!!! Karlar....


                  



   Jonas och jag tittar på hotell inför en Londonvistelse för BARA han och mig till våren. Vi älskar denna stad och trots att vi varit där förut så känns det som om man inte får nog av London och dess utbud. Oliver har en dröm om att få komma dit också, och då såklart för att få se på fotboll. Känns lite taskigt att åka utan barnen, men vi tänkte att när Oliver nollar 2012 är det samtidigt OS i London....en kul upplevelse att få komma till London då kanske! Men det är bara en liten fundering och inte alls säkert att det kan bli så.


   Jag var riktigt duktig nu ikväll. Vi har haft en jättestor chokladkartong stående framme och nu är det ju GI som gäller...så jag slängde de bitar som fanns kvar. Ett tufft beslut av en godis- men framför allt chokladälskare som jag!

                       Nu är det ju beach 2011 som gäller   


                                         Tjingeling!

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards