Sylvia

Alla inlägg den 19 juni 2010

Av Sylvia - 19 juni 2010 20:45

            

                      Grattis Victoria & Daniel



                   


   Jobbat idag och fick lov att stänga en timme tidigare för att hinna hem till vigseln mellan vår underbara kronprinsessa Victoria och hennes Daniel. Så vackert och rörande. Är stolt över vårt kungahus och framförallt Victoria.


   Fattar inte att det är midsommarafton och semester om 5 dagar! Har börjat planera och göra inköpslista till midsommarfirandet som skall ske här i Rydebäck. Ola, Carina, Anton och Ludvig ska komma och fira hos oss. Hoppas det blir så fint väder som det faktiskt lovas. Hade ju varit underbart att få sitta och ute och äta sill & potatis, och en perfekt början på semestern. Håller tummarna! Nu återgår jag till soffan med Roxy och bröllopsmiddagen! Fortsatt trevlig helg på er.

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards