Sylvia

Alla inlägg den 30 augusti 2018

Av Sylvia - 30 augusti 2018 20:36


Gokväll...

Regn och åter regn idag. Det gör mig inte så mycket för det är lite mysigt att kurra in sig inomhus. Nackdelen är det dunkla ljuset som gör att man inte riktigt vaknar till på hela dagen. En annan nackdel är att man blir väldigt våt om fötterna av att gå i pumps i ösregn...det riktigt skvalpade i skorna påväg till stationen!


Min fina stora kille fyller 16 år idag. Jag och Melvin väckte honom med kladdkaka och presentpåse imorse.


Man får ju aldrig slå in paket längre då killarna alltid önskar sig pengar. Numera duger det inte med cash utan pengarna ska föras in direkt på sparkontot!


Ekonomiska killar har jag iallafall och de är båda duktiga på att spara.


Printade ut sedlarna på jobb mest för skojs skull! Påsen fylld med favoritgodiset från hemmakväll.

Ikväll åkte vi ut till Väla för att äta och för att kolla på kläder. Det var tänkt att vi skulle åka alla tre men Oliver ställde in i sista sekund och ville hellre äta ute med kompisarna. Det fick han såklart! Det är hans dag och han bestämmer.

Jag och Melvin kom iväg iallafall.


Nästa helg när killarna kommer till mig igen blir det kalas för Oliver med morfar och kusinerna.

Det ser vi fram emot!


Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards