Sylvia

Alla inlägg den 11 maj 2018

Av Sylvia - 11 maj 2018 11:01


Hej där...

Sköna lediga fredag!

Igår var en härlig och VARM dag där jag fick följa med Rydebäcks alla sexor på deras klassresa till Liseberg.


Vilket väder vi fick alltså!!
Strålande sol och 27 grader...vem kan klaga på det? Jag hade jeans på mig och det var inte helt genomtänkt.


Alla barnen skötte sig exemplariskt! De sprang runt i parken på egen hand. De hade några tider att komma till oss och pricka av sig på en lista så vi kunde stämma av att alla åt, drack, mådde bra och hade kul. Dessa fantastiska ungar skickade sms om de var lite sena och var så artiga så man blev lite rörd faktiskt!


Till och med busschauffören berömde våra barn.


Både barn och vuxna njöt av dagen och kom med den ena efter den andra storvinsten!


Det var första gången jag var på Liseberg och inte åkte en enda karusell!


Melvin var så nöjd och glad!
Så kul att jag fick vara med på ett hörn och dela denna dagen med honom.


En perfekt dag med trevliga barn och coola föräldrar :)

Ingrid you rule!

Nu ska barnen och jag mysa av en ledig dag innan det blir det dags för dem att lämnas till huset.

Trevlig fredag!

Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards