Sylvia

Direktlänk till inlägg 21 juni 2018

Det vankas midsommarhelg!

Av Sylvia - 21 juni 2018 22:45


Hej där...

Dagarna rullar på som vanligt!

Två veckor kvar till semestern för min del, men innan dess ska det firas midsommar.

På lördag kommer mina älsklingar hem från sin resa och SOM jag saknar dem. Längtar efter att se dem, höra dem och få kramas. Provade ringa igår men de hade inte sina mobiler på.


Men först ska alltså midsommarafton firas imorgon!

Vad ska ni hitta på?

Min afton ska firas i Gantofta hos min farbror och faster tillsammans med pappa, min kusin med familj och grannar till dem. Ska bli riktigt kul!

Vädret verkar bli hyfsat också vilket uppskattas en sådan dag och kväll.



Jobbade som vanligt idag. Mäklare bryr sig inte om att det är dag före afton och jag har att göra om man säger så...inga halvdagar här inte!

Kom hem vid halv fem och pysslade lite här hemma.

De senaste fredagarna har jag hoppat över fredagsbuketten men idag slog jag till!


Valet föll på rosa rosor och några krysantemumliknande vita blommor. Det räckte till två vaser.


Blir glad av snittblommor!

Några av de vita blommorna föll av när jag packade upp dem ur plasten och istället för att slänga dem....


....får de flyta runt i mitt vattenbad på balkongen.


Så till den STORA frågan...

VAD ska man ha på sig imorgon?

Har faktiskt ingen plan för det. Spontant vill man ju ha klänning eller kjol men det blir kanske för kallt framåt kvällen! Tar man kjol så är det ju i och för sig smidigt att byta till ett par byxor om man fryser.

Får sova på saken!




Kram
S

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sylvia - 8 maj 2020 12:18


  Välkomna att kika in hos mig HÄR på www.sylviabloggen2.wordpress.com   KRAM  ...

Av Sylvia - 31 oktober 2018 10:40

  Hej fina...   Klicka HÄR så kan ni följa mina senaste inlägg på sylviabloggen.wordpress.com       Välkomna!Kram S ...

Av Sylvia - 29 oktober 2018 18:15

  Hej där...   Nästa år, 2019 är det minsann hela 10 år sedan jag började blogga!     Jag har varit trogen bloggplatsen i alla dessa år även om jag flera gånger tänkt att det kanske är dags att byta portal.   Ska 2019 bli året då ...

Av Sylvia - 25 oktober 2018 21:24

Hej fina... Torsdagkvällen är kommen och arbetsveckan är snart slut. Oliver har varit både i Ängelholm och i Jönköping med skolan denna veckan. Utflykten till Jönköping berättade unge herr Olsson om hyfsat sent i tisdagskväll. Det innebar att de skul...

Av Sylvia - 23 oktober 2018 19:27

Hej där...Nu är hösten här med besked. Idag vaknade vi upp till en mörk, regnig och ruskig dag och vindar med stormstyrka.Just idag skulle Oliver ta tåget till UpZone i Ängelholms hembygdspark (med skolan) för att prova deras höghöjdsbana uppe bland ...

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards