Sylvia

Alla inlägg den 29 april 2017

Av Sylvia - 29 april 2017 09:40


God morgon!

Idag är det dags....Oliver ska konfirmeras och det känns högtidligt och fint.

Jag vaknade redan åtta!!! Jag som älskar sovmorgon kunde inte somna om.
Jag har lite värk i mitt bröst och känner mig lite gråtmild.
Många tankar som florerar i mitt huvud och saknaden av mamma är stor just idag.
Men hon kommer att vara med oss...jag vet!



Min fina Oliver.



Nu ska jag ut med Chilla. Jag ska fylla mina lungor med sval härligt ny luft.
Det kommer att kännas bättre sen.
Jag vet...!



Nej det är ingen dålig dag...det vill jag inte säga. Men känslorna tar över ibland och då får man kämpa lite extra.



Kram till er där ute!
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< April 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards