Sylvia

Direktlänk till inlägg 13 april 2017

Påsken är här!

Av Sylvia - 13 april 2017 21:59


Hej fina....

Skärtorsdag och jag har varit på Blåkulla och vänt!
Nja..kanske inte ändå :)

Istället tog vi...barnen, jag och Jeppe sovmorgon. En semesterdag idag alltså. Skönt!!


Det blev sent igår.

Jeppe hade bjudit hem mig och mina killar till sig och sin Alma och Anton för en grillkväll.
Det blev en väldigt fin kväll med god mat och det var riktigt kul att se barnen ihop alla fyra för första gången.

Chokladfondue med diverse frukt och marshmallows blev succé bland barnen :)



Idag har jag vinkat av Jeppe som åkt till Holland på en fotbollsresa med sitt tipsgäng och är borta hela påsken.

Eftermiddagen har varit lugn och skön. Jag har handlat, tvättat och småplockat. Ikväll har jag och Olli ätit lite påskmat och letat påskägg :) Melvin har sovis med Melker.

Påskharen hade ju varit här och gömt ägg.....


....tydligen hade haren även gömt ett till mig också ;)




Jag gillar påsken och har alltid gjort! Man blir glad av påsken och det är härligt med några lediga dagar så här inledningsvis av våren.

Killarna går till huset imorgon och Jeppe är som sagt bortrest så jag kommer att fira påsken ensam. Lite tråkigt...ja men också lite skönt. Jag behöver ladda batterierna. Jag ska ha sovmorgon, gå långa promenader med Chilla, plocka lite här hemma och mysa av min egentid. Jag ska hälsa på min mamma på minneslunden och kanske...om jag kan motivera mig själv...börja ta ordentliga powerwalks!



Trevlig skärtorsdag!


Kram
S

 
 
Marie

Marie

13 april 2017 22:19

En riktigt fin Påsk till dig 🐣🐰💕😘

http://marier.blogg.se

Sylvia

13 april 2017 23:24

Tack Marie 💞 Det samma önskar jag dig 🐥🐣🌼😘

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sylvia - 8 maj 2020 12:18


  Välkomna att kika in hos mig HÄR på www.sylviabloggen2.wordpress.com   KRAM  ...

Av Sylvia - 31 oktober 2018 10:40

  Hej fina...   Klicka HÄR så kan ni följa mina senaste inlägg på sylviabloggen.wordpress.com       Välkomna!Kram S ...

Av Sylvia - 29 oktober 2018 18:15

  Hej där...   Nästa år, 2019 är det minsann hela 10 år sedan jag började blogga!     Jag har varit trogen bloggplatsen i alla dessa år även om jag flera gånger tänkt att det kanske är dags att byta portal.   Ska 2019 bli året då ...

Av Sylvia - 25 oktober 2018 21:24

Hej fina... Torsdagkvällen är kommen och arbetsveckan är snart slut. Oliver har varit både i Ängelholm och i Jönköping med skolan denna veckan. Utflykten till Jönköping berättade unge herr Olsson om hyfsat sent i tisdagskväll. Det innebar att de skul...

Av Sylvia - 23 oktober 2018 19:27

Hej där...Nu är hösten här med besked. Idag vaknade vi upp till en mörk, regnig och ruskig dag och vindar med stormstyrka.Just idag skulle Oliver ta tåget till UpZone i Ängelholms hembygdspark (med skolan) för att prova deras höghöjdsbana uppe bland ...

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< April 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards