Sylvia

Alla inlägg den 24 mars 2017

Av Sylvia - 24 mars 2017 20:27


Hej där....

Sköna fina F R E D A G!!!




Med en underbar känsla i magen inleder jag helgen.


Killarna är här hos mig och Chilla igen.
Vårsolen ska skina på oss både lördag och söndag.
Fredagsgodiset inmundigas i skrivande stund.
Let's Dance rullar igång...precis nu.
Naglarna är piffade.
Lägenheten är städad och fin.
Ljusen är tända.




Min kollega Hannah skickade ett nummer av Allt i Hemmet med mig hem. En tidning fullspäckad av tips för balkong och uteplats. Perfekt! Hoppas få till en liten stund i helgen på balkongen, i solen med en kopp kaffe och denna tidning.

Mysigt!



För övrigt ser det ut att bli MASSOR av fotboll. Både Melvin och Oliver spelar.....och tydligen själva Landslaget.

O C H

Jag står redo med våffelsmet inför morgondagens firande av Våffeldagen. En dag som man INTE får missa. Det kan väl passa bra med frasiga våfflor till hungriga fotbollskillar :)





Rosorna från Jeppe står fint även idag.
Jag blir varm i hjärtat varje gång jag tittar på dem!





Trevlig helg fina ni!

Kärlek till er....

Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Mars 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards