Sylvia

Alla inlägg den 11 mars 2016

Av Sylvia - 11 mars 2016 21:23


Hej där...

Brrr vad kallt det varit idag!

Igår när jag gick hem från jobb var det vår i luften och åtta grader varmt (ja....man får vara glad för det lilla). Jag fick lätta lite på halsduken.


Idag var det lite kyligare igen.

Men ljuset....

....visst är det vår på gång :)




Idag utanför Ica på Kullagatan!


Vackert!

Igår bjöd Anna in till tjejmingel på Heddas hus...på tal om vackra saker.

Där fanns i vanlig ordning så mycket fina saker.



Tacksam för att jag hade två presentkort att handla för.

Jag satsade på inredningsprylar i korg som jag kan använda på en massa olika vis. Det bästa jag vet är att hitta prylar som går att "förvandla", helst i det oändliga :)


Denna korgbricka som igår, när jag kom hem, fick ta plats på köksbordet lite snabbt och lustigt.

Tanken med den är många! Jag kan ha den som brickbord, serveringsbricka, bullfat, tidningskorg på golvet, stående på ett sideboard lutad mot väggen. Eller varför inte upphängd på väggen?


Jag köpte även en korg som var mer formad som en kruka med handtag...

Den här...


Den ska jag ha en palm eller kaktus i till en början. Men kan även fungera på toaletten med rullade gästhanddukar i, mina favoritsjalar eller som frukt- och bullkorg.

Dålig fantasi är det enda som kan begränsa användningsområdena med sådana här prylar.

I like!


Ikväll har jag mina FINA hos mig igen :)

Något tilltufsade...

Melvin stukade sin fot rejält i trappan när han och Gustav lekte tagen utanför mig.

Sen kommer Oliver hem med en rejäl bula på kinden och en totalkrossad 24 timmar gammal mobiltelefon, efter att ha sprungit ihop med en kompis.

Alltså

Bättre början på helgen hade vi väl kunnat önska oss!

Men de är här och vi är tillsammans.


Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards