Sylvia

Alla inlägg den 13 mars 2016

Av Sylvia - 13 mars 2016 21:00


Go'kväll...

Igår firade vi kusin Oskar som fyllde tolv i fredags.


Men dagen började med ett besök hos frissan i stan med Melvin!


I Halmstad bjöds det på smörgåstårta...sååå gott!! Det var längesedan jag åt smörgåstårta.

Lite smått galet och helt oplanerat blev det också så att D kom upp till Melodifestivalen. (Tack vare denna bilden på smörgåstårtan).

Härligt och jättekul att få presentera honom för delar av min släkt.


För visst är det så...

...som ni säkert förstått...

...att det växt fram känslor som är mer än vänskap.

Känslor som jag, om jag ska vara ärlig, inte vågat släppa fram eller riktigt vågat erkänna fullt ut, varken för mig själv eller honom förrän ganska nyligen.

Givetvis är rädslan för att bli sårad enorm!

Givetvis är det inte okomplicerat!

Mitt och barnens liv är fortfarande så skört och nytt att vi fortfarande, vissa dagar famlar oss fram som tre små vilsna själar.

Givetvis kommer Melvin och Oliver först för mig och de kommer ALLTID vara mitt allt.

MEN

Livet är för kort för att inte levas fullt ut. Jag vill dela livets glädje och sorg med någon. Jag är 42 år har så mycket kvar av just själva livet.

Idag kommer inte tillbaka och jag vill inte förlora mina dagar utan att ha levt dem.

Så enkelt är det...

Att jag träffade D var alltså inget avsiktligt eller ens i mina tankar. Livet har många överraskningar att bjuda på och efter väldigt mycket sorg är det faktiskt dags att få känna glädje igen.

Och det gör jag med dig D!

Jag är dig för evigt tacksam för ditt stöd och att du helt enkelt bara funnits där utan några krav eller styrt mig åt något håll. Du har varit där, som ett bollplank med en varm och trygg famn.

Varför skriver jag detta nu? Varför skriver jag detta alls?

Jo, det är ju min blogg..

...och jag skriver om livet.


Idag är det söndag!

Oliver spelade match på Heden i förmiddags. En superbra och rolig match där Fortuna P02 vände underläge 1-3 till vinst 4-3. Jag skrek mig hes och kvalade garanterat in i klassen "pinsamma fotbollsmammor" med stor marginal.

Who cares?!?!

Det har varit en mysig dag med grabbarna och nu ser vi fram emot en skolvecka som är den sista före påsklovet :)

Sjukt vad tiden går!!


Så glöm inte att leva livet varje dag!

Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards