Sylvia

Alla inlägg den 15 september 2015

Av Sylvia - 15 september 2015 19:52


Hej där...

Jag lever...
Jag får börja med att be om ursäkt för min dåliga uppdatering här de senaste dagarna. Jag har tyvärr mått så risigt att all energi har gått till att ta hand om killarna. Tänk att själslig smärta kan göra så ont och göra en så trött.

Killarna får min fulla uppmärksamhet när de vill ha mig och däremellan vilar jag varje minut jag kan. De ska inte lida för att min själ fladdrar runt likt en skadeskjuten fågel.

Jag faller i tystnad..

Mitt hjärta värker och varje andetag gör ont. Men jag försöker le och jag försöker acceptera smärtan. Det får göra ont!


Killarna hade fotbollsträning idag men båda kom hem då träningen fick avbrytas pga ett väldigt åskoväder.


Usch och fy! Jag har aldrig gillat åska men är ändå tacksam för att det inte kom på natten. Tänk att åska var det jag var mest rädd för när jag flyttade hemifrån! Jag var typ 19 år sista gången jag gick in till mina föräldrar och la mig hos dem när det åskande på natten!! Det är sant... :)

Nu myser vi med tända ljus och engelska glosor. Snart börjar idol.

Naturen flyttar in!


Kram
S

Ps. Det finns små änglar i min omgivning...


Puss och kram och tack Alex och Jessica (Butiken magasin 36)

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards