Sylvia

Alla inlägg den 19 juli 2015

Av Sylvia - 19 juli 2015 20:55

Hej där...

Igår kväll blev längtan efter stranden och sundet för stor. Jag och Chilla tog oss en kvällspromenad ner till Fortuna strand. I "Chillatakt" tog det tjugo minuter enkel resa! Fyra gånger längre än tidigare tyvärr, men fortfarande gångavstånd.


Sent i går ringde det freneteskt på dörren. Melvin stod utanför med ryggsäck full av pennor och papper. Han ville sova hos mig, men först skulle vi rita :)

Morgonmys!

Idag har jag och pappa gjort en söndagsutflykt till Sweden Antique som ligger fem minuters bilväg härifrån (Katslösa).

Häftigt ställe!


På ovanvåningen möttes man av denna herren...


Värt ett besök om man gillar gamla saker!

Som kontrast till gamla saker stannade vi till på Kostallet Design också. Jag skulle så gärna vilja ha en Stringhylla, synd att de är så dyra!

Vädret har ju verkligen inte inbjudit till någon utomhusaktivitet idag. Jag och Melvin har handlat på Ica Maxi så nu har vi både glass och lite annat smått och gott i frys och kyl.

TV-bänken har kommit på plats!


Hoppas ni haft en skön söndag!

Ni får gärna komma med tips på roliga aktiviteter med barn när vädret är halvtaskigt. Nu blir det "Titanic"!

Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards