Sylvia

Direktlänk till inlägg 24 juni 2014

Känsla

Av Sylvia - 24 juni 2014 22:15

Jiiihaa...jag har lyckats få igenom en timmes "Allsång på Skansen" ikväll! Alltså ingen fotbollsmatch och inget fotbollssnack under en timme.


Efter jobb idag körde jag och Oliver till Blue n' Yellow i Ängelholm. Olivers kick har varit sönder ett tag nu och trots försök att laga den har det inte hjälpt. Jag vägrade köpa en ny via nätet och närmsta fysiska butik fanns i Ängelholm! Oliver jublade och jag grät när jag skulle betala!


För övrigt känns det lite trist att sommaren så här långt känns kall och avlägsen. Vilket också får mig att längta ännu mer efter ett uterum. Men men...! Har precis kommit tillbaka från en tur med Chilla. Vi är bortskämda med vackra solnedgångar här från Fortuna Terrassen, men ikväll var det utöver det vanliga. Sundet låg så spegelblankt och silvrigt. Luften kändes kristallklar. Jag kunde se hur långt som helst både in till stan, till Ven och Helsingör. Dessutom var själva solnedgången så vacker. Magiskt! Tyvärr hade jag mobilen hemma men en bild hade ändå inte kunnat förmedla känslan. På tillbakavägen kändes det olustigt nog som om det var en av de första höstdagarna! Kall, krispig känsla så att både näsan och mina bara fötter i gummistövlarna kändes kalla.


Måste bara berätta om en kul sak på jobb! Vi har fått äran att förmedla ett unikt objekt i Ramlösa Brunnspark och vår fotograf har tagit helt fantastiska bilder. I och för sig omöjligt att misslyckas med tanke på hur fulländat detta objekt är. Förra veckan blev objektet det mest "klickade" objektet på Hemnet....i Sverige! Fattar ni, i hela Sverige. Det i sig är helt fantastiskt kul.

Delar med mig av några av bilderna från vår fotograf Fredrik Ahlbäck.

Vill ni se fler bilder och drömma er bort så kolla in länken:

http://www.hemnet.se/bostad/bostadsratt-6rum-ramlosa-brunnsparken-helsingborgs-kommun-sodra-brunnsvagen-62-6399909

Bostaden i sig är både unik och vacker men här ser man också hur mycket det betyder med rätt känsla för inredning.

Ha en fortsatt skön kväll!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sylvia - 8 maj 2020 12:18


  Välkomna att kika in hos mig HÄR på www.sylviabloggen2.wordpress.com   KRAM  ...

Av Sylvia - 31 oktober 2018 10:40

  Hej fina...   Klicka HÄR så kan ni följa mina senaste inlägg på sylviabloggen.wordpress.com       Välkomna!Kram S ...

Av Sylvia - 29 oktober 2018 18:15

  Hej där...   Nästa år, 2019 är det minsann hela 10 år sedan jag började blogga!     Jag har varit trogen bloggplatsen i alla dessa år även om jag flera gånger tänkt att det kanske är dags att byta portal.   Ska 2019 bli året då ...

Av Sylvia - 25 oktober 2018 21:24

Hej fina... Torsdagkvällen är kommen och arbetsveckan är snart slut. Oliver har varit både i Ängelholm och i Jönköping med skolan denna veckan. Utflykten till Jönköping berättade unge herr Olsson om hyfsat sent i tisdagskväll. Det innebar att de skul...

Av Sylvia - 23 oktober 2018 19:27

Hej där...Nu är hösten här med besked. Idag vaknade vi upp till en mörk, regnig och ruskig dag och vindar med stormstyrka.Just idag skulle Oliver ta tåget till UpZone i Ängelholms hembygdspark (med skolan) för att prova deras höghöjdsbana uppe bland ...

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Skapa flashcards