Sylvia

Alla inlägg den 27 september 2012

Av Sylvia - 27 september 2012 19:00

Stackars Oliver som tränar fotboll på Örby ängar i detta väder. Mörkt och regnigt och han ska dessutom cykla hem när det blivit riktigt mörkt. Tur han har sällskap av kompisar en bit iallafall.

Melvin och hans kompis Linus sitter nerbäddade i soffan och kollar på film, "natt på museet" del II. Vi har tänt ljus och bara myser. Vi tre åt supergod pasta med baconsås och killarna slevade i sig vars tre portioner! Nu ser dem på filmen igen och jag har diskat undan.

Ikväll skulle jag velat gå på två tillställningar men det var bara att inse att det inte skulle gå med något av dem. Det är invigning av MIO möbelaffär i nya lokaler vid Väla med en massa erbjudande. Kollegorna på jobb har AW ikväll och det hade också varit kul att vara med på. Istället tar jag had om barn, lagar middag, läser läxor och tvättar! Någon ska ju göra det....! Tycker nog lite synd om mig själv faktiskt! Är på det humöret och är lite trött på att ha samma roll vecka in och vecka ut, undantaget förra veckan då jag hade två tjejkvällar, kors i taket. Tröstade mig idag med att köpa en ny väska! Har klarat mig i sju veckor (så länge har jag varit i LA nu) trots att jag passerat en väskaffär till och från bilen varje dag! Men nu när det var löning och allt slog jag till. Behövde en svart väska tyckte jag. Vi har haft ganska kallt på jobb denna veckan så jag har köpt mig en gosig stickad tröja också minsann.

Fredag imorgon, redan! Det blir åter en kväll med killarna på tu man hand. Jonas ska på kräftskiva med jobb. Ser ut att bli en repris på ikväll med en massa tända ljus och mys framför TV'n. Men med en extra viktig sak....GODIS!

Kram till er som läser min blogg!




Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards