Sylvia

Direktlänk till inlägg 1 juli 2009

Äntligen!

Av Sylvia - 1 juli 2009 20:37

  Så blev det då äntligen den 1:a juli och vi fick tillträde till vårt hus. Vi hämtade barnen på fritids/dagis och körde direkt ut till Rydebäck. Det kändes så bra som jag hade hoppats på. Grannen (Albins mamma) såg när vi körde upp på vår uppfart och kom ut och hälsade oss välkomna. Sen gick vi husesyn, barnen rusade upp och tittade på sina blivande rum och det märktes tydligt att de var glada. Oliver började direkt planera var han skulle ha sina möbler och leksaker. Jag och Melvin gick bort till lekplatsen och gungade en stund, sen fick Oliver syn på Albin och alla tre försvann in till honom. Ytterligare en granne kom och pratade och önskade oss välkomna. Jag och Jonas gick bara runt i huset och kollade och passade på att mäta lite. Imorgon sätter arbetet igång och nu hoppas jag att allt flyter på för jag bara LÄNGTAR tills jag kan få in alla nya möbler och få fint. Det här känns bara så bra!



 
 
Ingen bild

Carina

2 juli 2009 10:18

Hej o Välkomna till Ert Nya Hus. Ser verkligen fint ut:) förstår att Ni alla längtar tills det är dax att få flytta in o möblera. Vi ser framemot att få komma o hälsa på:) stor kram o lycka till

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sylvia - 8 maj 2020 12:18


  Välkomna att kika in hos mig HÄR på www.sylviabloggen2.wordpress.com   KRAM  ...

Av Sylvia - 31 oktober 2018 10:40

  Hej fina...   Klicka HÄR så kan ni följa mina senaste inlägg på sylviabloggen.wordpress.com       Välkomna!Kram S ...

Av Sylvia - 29 oktober 2018 18:15

  Hej där...   Nästa år, 2019 är det minsann hela 10 år sedan jag började blogga!     Jag har varit trogen bloggplatsen i alla dessa år även om jag flera gånger tänkt att det kanske är dags att byta portal.   Ska 2019 bli året då ...

Av Sylvia - 25 oktober 2018 21:24

Hej fina... Torsdagkvällen är kommen och arbetsveckan är snart slut. Oliver har varit både i Ängelholm och i Jönköping med skolan denna veckan. Utflykten till Jönköping berättade unge herr Olsson om hyfsat sent i tisdagskväll. Det innebar att de skul...

Av Sylvia - 23 oktober 2018 19:27

Hej där...Nu är hösten här med besked. Idag vaknade vi upp till en mörk, regnig och ruskig dag och vindar med stormstyrka.Just idag skulle Oliver ta tåget till UpZone i Ängelholms hembygdspark (med skolan) för att prova deras höghöjdsbana uppe bland ...

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards