Sylvia

Alla inlägg den 24 augusti 2018

Av Sylvia - 24 augusti 2018 23:45


Gokväll...

Ibland är de där fredagarna extra efterlängtade och idag var det verkligen en sådan fredag.


Har tvingat mig genom arbetsveckan på ren vilja med en sjuk trötthet som nu också blivit till halsont med blåsor i hela munnen.

Kan knappt äta vilket i och för sig är bra för de där extra kilona ska bort.



När klockan närmade sig hemgång idag var ingen gladare än jag. Vet inte varför men det känns som om jag varit utan barnen längre än en vecka. Saknat dem jättemycket men nu är de här hos mig igen.


Fredagsmys i soffan, god mat (ingen taco men väl hemmagjorda hamburgare) och uppdatering av killarnas skolvecka. Kul att få höra hur de haft det.

Det blir en lugn helg med sovmorgon både lördag och söndag. Oliver är också förkyld så det blir ingen fotboll för hans del. Melvin spelar match hemma på söndag eftermiddag.

En lagom helg med tid för mys och vila helt enkelt.


Trevlig fredag!

Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards