Sylvia

Alla inlägg den 6 februari 2017

Av Sylvia - 6 februari 2017 21:20


Hej där...

Jag vaknade med skallebank och svullna ögonlock. Snoozade i vanlig ordning så många gånger att jag sedan fick hoppa på tåget i farten.

Det är bara som jag är...alltså ingen morgonmänniska!



Det har varit en ok måndag. Varken mer eller mindre. Jag menar världen har inte gått under, jag lever och andas. Känner mig inte direkt överlycklig men måndagen är snart slut och jag går vidare.



Hm....var det värt risken? Nja...fråga mig om några veckor!


Chilla sover gott sidan om mig här i soffan. Hon är nyklippt och nyduschad sedan igår. Vinterpälsen tovar sig snabbt och det var hög tid att göra den lättskött igen. Efter strandbesöket igår fick det även bli en dusch då halva stranden satt kvar i hennes snöblöta päls. Dessutom vågade jag ge mig på kloklippningen igen. Puh...det gick bra...inget blodvite!


Så var det den där presenten som jag nämnde....som jag köpte i lördags på Väla. En liten present till mig själv :)


Öörhängen från Lily and Rose.

Because I'm worth it!!!

Fina eller hur?


Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8
9
10
11 12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards