Sylvia

Alla inlägg den 20 augusti 2017

Av Sylvia - 20 augusti 2017 18:24


Hello finingar...

Idag sov jag och Melvin så länge att jag tror att jag inte vågar säga när vi vaknade....



....jag berättar om lördagen till en början :)

Efter en härlig och lugn frukost på balkongen med korsordslösning var det dags att se Melvin spela match hemma på Rydebäcks IP.


Därefter körde vi till Halmstad med ett kort stopp på Gustavslund för att plocka upp Alma och Jeppe (Anton hade andra åtagande bl.a att cykla Barncancertrampet).


Denna sommaren har vi inte lyckats få ihop en semesterträff med kusinerna med någon aktivitet som vi brukar utan det fick bli ett lördagsbesök istället.

Det funkar minst lika bra!

God fika i uterummet och sedan trädgårdshäng då solen sken så fint några timmar.


Älskar känslan av mjukt nyklippt gräs under fötterna. Visst saknar man att bo i hus med trädgård det måste jag säga.

Min dröm om ett hus med uterum lever vidare och jag ger nog aldrig upp den :)


Medan killkusinerna roade sig myste jag och Alma i hammocken. Den här tjejen är sååå kramgo och mysig att hänga med.


Vi fick provsmaka god och väldigt mörkt öl från ett litet lokalt Halmstadbryggeri. Gott!

Kvällen blev lång...

Grillning och godismys och prat långt in på kvällen. Vi satt i uterummet och under kvällen vräkte regnet stundtals så hårt att vi nästan inte hörde vad vi sa....sommaren 2017 liksom.

Jag och mina killar kom isäng först halv två inatt!!!

Så....då kanske jag vågar säga att vi, jag och Melvin (Oliver hade vaknat tidigare och ätit frukost) vaknade 12:35.....och bara skämmas lite :)

Regnet har verkligen vräkt ner från och till under denna söndag. Solen har också tittat fram och jag har tillbringat mycket tid på balkongen trots regn mellan tvätt, handling och matlagning.

En skön söndag!


Söndagsmiddagen är intagen och nu softar vi vidare och laddar inför kommande vecka.


Denna kommande vecka har vi lite saker att fira bl.a ett 15-årskalas att styra upp!

Det är bara att hänga med på bloggen under nästa vecka också :)

Önskar er en fortsatt mysig söndag.

Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7
8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Augusti 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards