Sylvia

Direktlänk till inlägg 14 juli 2017

En fredag att fira!

Av Sylvia - 14 juli 2017 17:59


Hej på er...

Har vi möjligtvis ännu fler semesterfirare där ute nu då?

Fredag och allt.

Jag har en här i min absoluta närvaro och tre stycken på jobb som jobbade sin sista arbetsdag.

Lyllosar!

Nästa vecka är det min tur :)


En liten semesterpresent till min älskling. Ni får kanske se sen!

Kom hem till Jeppe efter jobb och blev direkt placerad på trädäcket med ett glas rosé, nötter, oliver och fetaost...och en sladdertidning.

Snacka om avkoppling!


Ikväll ska vi njuta av det påbörjade trädäcket (som det ska arbetas vidare på i helgen såklart).

OCH

Jeppe vill laga en 3-rätters till mig och jag är ombedd att inte lyfta ett finger högre än att det räcker till att vända blad i skvallertidningen :)

K Ä R L E K


Idag någon gång kommer också mina pojkar hem från sin sjudagars utomlandsvistelse i Grekland.

Imorgon får jag se dem igen!

Det känns som evigheter sedan....två veckor...men ja....evigheter. Oliver ska dessutom vidare till Göteborg redan på söndag för en hel vecka på Gothia cup.


Dessa två - älskar er så!!
Längtar efter att få kramas!!

LÄNGE
HÅRT

Ge en massa
BLÖTA PUSSAR....

Haha....Oliver speciellt kommer att uppskatta allt detta....NOT :)

Ha nu en riktigt underbar fredagkväll.
Njut i massor oavsett det är sista dagen på semestern eller första.

Jag ska njuta just NU!

Kram
S

 
 
Ingen bild

Carina

14 juli 2017 23:23

Så kul att läsa din blogg :-) du verkar va en sån fin människa.
Ha en trevlig helg!

Sylvia

15 juli 2017 15:34

Tack Carina! Vad glad jag blir för din kommentar.
Önskar dig en riktigt trevlig helg också! Kram S

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sylvia - 8 maj 2020 12:18


  Välkomna att kika in hos mig HÄR på www.sylviabloggen2.wordpress.com   KRAM  ...

Av Sylvia - 31 oktober 2018 10:40

  Hej fina...   Klicka HÄR så kan ni följa mina senaste inlägg på sylviabloggen.wordpress.com       Välkomna!Kram S ...

Av Sylvia - 29 oktober 2018 18:15

  Hej där...   Nästa år, 2019 är det minsann hela 10 år sedan jag började blogga!     Jag har varit trogen bloggplatsen i alla dessa år även om jag flera gånger tänkt att det kanske är dags att byta portal.   Ska 2019 bli året då ...

Av Sylvia - 25 oktober 2018 21:24

Hej fina... Torsdagkvällen är kommen och arbetsveckan är snart slut. Oliver har varit både i Ängelholm och i Jönköping med skolan denna veckan. Utflykten till Jönköping berättade unge herr Olsson om hyfsat sent i tisdagskväll. Det innebar att de skul...

Av Sylvia - 23 oktober 2018 19:27

Hej där...Nu är hösten här med besked. Idag vaknade vi upp till en mörk, regnig och ruskig dag och vindar med stormstyrka.Just idag skulle Oliver ta tåget till UpZone i Ängelholms hembygdspark (med skolan) för att prova deras höghöjdsbana uppe bland ...

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards