Sylvia

Alla inlägg den 12 augusti 2016

Av Sylvia - 12 augusti 2016 19:46


Hej fina...

Som dagen segade sig fram idag!


Ville bara att klockan skulle bli tre så att jag kunde ta tåget hem och ta emot mina älskade ungar :)

Klockan blev tre till sist! Puh...vilken tur.

Nu fick jag mest ta emot en drös med väskor och en flyktig kram från Melvin som direkt drog iväg på Pokémonjakt!

De tar vara på sin sista dag på sommarlovet.

Så rätt!


På måndag drar allvaret igång igen.


Nu har iallafall min lille prins parkerat sig i soffan och vi har delat en kebabtallrik från grannen.


Min stora prins valde att äta pizza med polarna på pizzerian så än har jag inte fått se min Oliver, som dessutom är nyklippt.
Ska bli spännande att se honom.

De är iallafall hos mig igen!
Som jag ska njuta av dem :)


Ikväll blir det bara soffmys eftersom vädret inte bjuder på några utomhusaktiviteter. Men imorgon ska vi aktivera oss med både fotbollsmatch och ett besök till Halmstad.

Vad vi ska göra i Halmstad återkommer jag till imorgon :)


Njut av kvällen!

Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards