Sylvia

Alla inlägg den 8 augusti 2016

Av Sylvia - 8 augusti 2016 20:00


Hej där...

Ännu en dag med ömsom sol, ömsom regn. Detta ständigt omväxlande väder verkar bli ett signum för sommaren 2016. Är fortfarande tacksam för hur vädret föll ut just mina tre semesterveckor.

Det är måndag och en ny vecka har påbörjats och den inleds med min namnsdag :)

Tack ni som påpekat det idag och gratulerat...puss på er!


I eftermiddags tog jag tag i min klädkammare. Äntligen! Det blev lite panik i flyttningen med alla kläder, väskor och prydnadssaker som skulle finna nya platser. Klädkammaren är liksom liiiten.

Nu ska det bli mer organiserat hoppas jag!

Just nu ser det ut som ett bombnedslag i hallen utanför klädkammaren.


Det kommer att bli bättre om inte annat!


Mörka och hotfulla moln på himlen! Hösten känns som om den gör intåg.

Vill inte
Är inte redo
Vill ha mer värme
Fler stranddagar

Ut måste jag oavsett väder. Är man hundägare så är man.

Och ibland behöver man sin mamma och idag behövde jag min. Så jag tog en paus i röjandet i klädkammaren och körde till minneslunden.

Jag och Chilla satt där en stund. Tände ett ljus och andades in skogsdoften och tog in tystnaden och kände lugnet.

Sen körde vi hem igen...i ösregn deluxe! 

Tack för att du lyssnade mamma :)

Ha en fortsatt fin kväll!



Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards